Általában a magyar reklámokat szoktuk lesajnálni, hiszen gyakran ostobák, öncélúan szóviccelnek, és nem szólnak másról, minthogy vedd meg a mosóport. Könnyű ilyenkor külföldi példát hozni, mert azok között egészen sok szórakoztató, jópofa darab akad. Az alábbi is ilyen akart lenni, azonban valami nagyon nem stimmel vele. Vagy arról van szó, hogy a másságát nyíltan vállaló marketinges próbálta saját szája ízére formálni a sportot, vagy a közvetítések reklámidejét eladták a Cosmopolitannak, így most a tizenéves ,,A fiúk a klubból"-rajongó lánykákat kell megnyerni a műsornak. Az viszont biztos, hogy az a célcsoport, amelyik jópofának találja az alábbi óriásplakátot, köszönőviszonyban sincs a potenciális rugby rajongóval. Az ugyanis sörön és steaken él, valószínűleg nagy darab, kopasz és kamionsofőr, valamint ki nem állhatja a melegeket.
Élvezd a rugby-t a szerelem fővárosában
A világkupa szeptemberben startol Párizsban.
Utolsó hozzászólók