Friss Patkányok

Nincs megjeleníthető elem

Friss konzerv

Nincs megjeleníthető elem

Friss csapolt sör

Nincs megjeleníthető elem

Utolsó hozzászólók

  • Moncsycica: Szia,RaaaaaK! Mi van mar Veletek? Tok nagy csened honol,mar kenytelen voltam visszaolvasgatni,a regi postokat:))).meg jo,hogy ne... (2011.08.26. 18:36) Mr. Green
  • Steev84: Szerintem nem csak a dohányzás okozhat rákot, nagymamám budapesten él ő nem dohányzik és egy kivizsgáláson azt kérdezte tőle az ... (2010.02.04. 12:26) A dohányzás előnyei
  • ani20: Ez nagyon jó!:) (2010.01.21. 16:07) Borra kéne - Rainbow in Hungary
  • after80: Itt is van: videa.hu/videok/vicces/balazs-show-szilveszter-kemeny-bolond-ciki-eges-zWnIq63qtkDFe7DS (2009.12.11. 08:17) Mutasd meg, fiam!
  • Thaddeus Griffin: Hurrá :) (2009.09.16. 01:08) Restart?
  • Utolsó 20

Királyrák blogger módra

Minden nap háborúba indulunk. Fegyverünk az irónia, a szarkazmus és az álnaivan provokatív hozzáállás.

Gratulálni, anyázni, témát ajánlani, vagy sok pénzzel megvesztegetni és elhallgattatni a kiralyrak kukac gmail pont com-on lehet.

Címkék

2007 (9) 2008 (2) abszurdisztán (39) alapítvány (4) bajnokok ligája (2) béke (3) berlusconi (2) bkv (3) blogajánló (2) blogok (8) blogstart (9) bomba (3) botrány (2) budapest (4) bulvár (4) cigány (2) country (2) csajok (3) debrecen (2) demagóg (2) dilettancia (2) egészségügy (5) egymásért (2) együtt (2) élőlánc (2) felvonulás (2) férfi (2) feri tíví (2) fidesz (15) foci (14) fogyasztói társadalom (6) fradi (3) francia (2) gergényi (2) goldenblog (4) gondolatébresztő (31) gyurcsány (20) halál (2) horváth ágnes (2) hülyemagyar (15) il ferro (2) irodalom (2) iskola (2) iwiw (3) jobbik (2) kapcsolatépítés (3) kép (9) képregény (2) királyrák (4) kisebbség (2) kisteleki (2) kóka (3) közlekedés (2) kritika (2) kultúra (2) lányok (2) maffia (2) magyar (4) marketing (13) máv (4) mdf (2) média (15) melegek (2) menete (2) mlsz (2) mszp (16) naiv ügyfél (10) napirajz (2) nbh (2) népszavazás (2) operettország (8) orbán (15) orosz (3) ortt (4) összeesküvés elmélet (2) party (2) patkányok (5) pina (6) poén (2) politika (28) pride (2) programajánló (2) punk (4) pussy (5) rap (4) rasszizmus (2) rebisz (2) reklám (7) rendőrség (4) r álhírek (3) sport (23) suli (2) szdsz (8) szex (9) szilvásy (2) szőke nő (2) szolgálati (3) szürreális (4) társadalom (4) taxi (2) tenisz (2) tomcat (5) tótaw (2) újrahasznosítás (2) usa (4) üzenet (3) üzlet (2) választás (2) várhidi (7) vélemény (28) vetkőzés (5) vicces (22) videó (19) video (4) virág (2) vodafone (2) volán (2) web (2) webkettő (2) weboldal (2) youtube (15) zene (5) zsidó (2) Címkefelhő

Vigyorgombóc, a merev mosoly és a Nyugat

2007.06.18. 10:39 Király Rák

Az a helyzet, hogy szar dolog, ha nagy ember vagy, ha maradandót alkotsz. Mert lehet ugyan, hogy rövidke életed során (bár legtöbbször csak halálod után) tisztelnek és felnéznek rád a többiek, a túlvilágról megrökönyödve szemlélheted, ahogy kijátsszák örökségedet a niemandok, ahogy olyanokhoz használják a neved, az életművedet, amihez te sohasem adnád. 

Ignotus Pál például világirodalmi igényességű lapot szerkesztett annak idején, amelynek elképesztő hatása a magyar irodalomra mind a mai napig nem kérdés. A három nagy irodalmár-nemzedéket erősítő és fenntartó, majd a negyvenes években, Babits Mihály halálával megszűnő Nyugatot most két wannabe-költő LonDI és Vasmadár használja szánalmas kis firkálmányaik népszerűsítésére. A két „szerkesztő” ugyanis a két szerző is egyúttal. Ráadásul nem szégyellik odatenni  Beck O. Fülöp Mikes-emlékérmét.

A laza egóval csak a „Nyugat 4.0 – A negyedik nemzedék” című webújságnak az extra.hu ad helyet, de elő is lehet rá fizetni, ha olyan versekkel szeretné magát kínozni a kedves júzer, mint az alábbi idézet:

Mikor az álmok útjáról letérek,
ébren gondolkodni is alig merek.
Téged látlak minden álmom mezején,
hogy merev mosolyoddal
lépkedsz felém.

(Vasmadár: Sajnálom)

Akiben van elég mazochizmus, szemezgessen nyugodtan tovább a lapból. Semmiképpen ne hagyjátok ki a Vendégkönyvet, amelyből a Királyrák balfasz-díjas kommentje az alábbi (változtatás nélkül, eredeti helyesírási hibákkal):

Miksa - www - mail - 2007.05.22, 23:02

ja, még vmi! Sztem azért vigyázzatok, sokan vannak, akik nyugatos költő címen futnak, és sűrűn átkozzuk őket irodalomórán, szal javaslom, h írjátok oda, h nem járultok hozzá a magyarórai felhasználáshoz és h ti szeretnétek, h semmit ne magyarázzannak bele a verseitekbe, nem tudatosan használtátok a költői képeket, hanem a született tehetségetek miatt

Aki szeretne a Nyugat legújabb nemzedékébe tartozni feltétlenül jelölje ismerősnek az újságot az iwiwen. Valószínűleg, remek helye lesz a Miss Sixty rajongói oldal (Ady Endre ajánlásával, gondolom) és az Észak-Magyarországi Tuning Club között, ugyanis ilyenekből áll az új Nyugat ismerősi köre.

Ha mi lennénk a kuruc.info, most közölnénk a két taknyos elérhetőségeit, és wiwes adatlapját. De mivel egyrészt nem vagyunk azok, másrészt meg vagyunk róla győződve, hogy látogatóink maguk is hackerzsenik, a háttérbe vonulunk. Na jó, mégsem. Itt az egyik. A kölök a győri szeméttelepen dolgozik. A művei is oda valók.

37 komment

Címkék: iwiw weboldal kritika irodalom hülyemagyar patkányok ez egy újabb nemzedék

A bejegyzés trackback címe:

https://kiralyrak.blog.hu/api/trackback/id/tr32100299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

k|M · http://ufi.blog.hu 2007.06.18. 11:15:09

Nyugat 1., 2. 3. nemzedéke forever.
Plusz József A.és Weöres.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.06.18. 12:32:26

Hol találod te meg ezeket, Rák barátom? Mindenesetre a versek valami rettenetesek...

LonDi 2007.06.18. 22:37:55

Üdvözlet!
A kritikát köszönjük és elfogadjuk, kaptunk már idegen emberektől normális szavakat is, de ez most lényegtelen.
A "cikk" hangvételével viszont nem értünk egyet.
Az elérhetőségem közzététele nem tudom mennyire tesz téged elégedetté, hogy ebből mi a jó neked.
Csak egy megjegyzés: nem a győri szeméttelepen dolgozok, hanem a Győri Kommunális Szolgáltatónál dolgoztam összesen 3 hónapot nyári munkán (diák mivoltomból kifolyólag). Köszönjük a publicisztikát és további jó erőt és egészséget kívánunk!

Mufurc 2007.06.19. 00:01:58

"Nyugat 1., 2. 3. nemzedéke forever"--Jajj...

Shimoda · www.konzervatorium.blog.hu 2007.06.19. 00:50:27

Ejnye, elég gyorsan törölték a regisztrációt, még röhögni se volt időm... ejnye bejnye.

Amúgy Rák, ezt honnan a fenéből szedted? Mármint ezt a honlapot? Elképesztő, viccnek is szar, nemhogy a komolyra véve. :D A versek amúgy nem rosszabbak, mint az általános 'feltöltheted a netre' szintű kortárs amatőr esztétikai bűntények.

Shimoda · www.konzervatorium.blog.hu 2007.06.19. 00:55:03

Egyszer ajánlom amúgy átfutásra a www.digitoll.hu című weblapot, ami amatőr költészet címén történő faszszopás ott megy, hát az elképesztő... Nem a versek ott sem a legjobbak (az csupán a szimpla szánalom kategória), hanem a hozzászólások.

Jajj, kedves kortárs amatőrök ne haragudjatok amúgy rám, szerintem nagyon szép dolog verseket írni, jobb mintha hígítóznátok tényleg, de azért én még emlékszem arra pár mondatra petri györgytől (tudjátok, ő egy Költő volt) egy interjúban, amiben azt ecsetelte, hogy a kamaszkori zsengéit végleg elégette, amikor már megjelent pár kötete, hogy még véletlenül se publikálják halála után a szart tőle. Érted, ő legalább vedte a fáradságot, az amatőr költők pedig pont ezt a szart magasztlaják.

Van, ami jó helyen van az asztalfiókban.

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2007.06.19. 09:28:54

A forrásokat nem szívesen fedi fel az ember.. Na jó iwiw "Ez a júzer kiez?" topic.
Az elérhetőségeknek két oka volt: egyrészt a felhasználóbaráti filozófia, másrészt a szeméttelepes/kommunális szolgáltatós magas labda.

Amúgy tényleg nem lenne semmi gond azzal, hogy verseltek, tegyétek csak (még én is írtam kisiskolás koromban). De a Nyugatot sürgősen elfelejteni, mert olyan messze vagytok tőle, mint Kiszel Tünde a minőségi újságírástól.

LonDi 2007.06.19. 09:45:36

Magas labdának oké, mert első hallásra tényleg égő hogy valaki a Kommunális Szolgáltatónál dolgozik, de ott dolgozik ám rengeteg ember normális irodában (könyvelők, művezetők, stb). Én pl. informatikus-tanoncként dolgoztam ott pár hónapot. ;-) Na de ez most nem lényeg.
Egyébként már gondolkodunk az újság új nevén, mert ezekszerint a Nyugat túl erős volt, habár egyáltalán nem nagyképűségből, hanem annál inkább "poénból" választottuk ezt a nevet lapunknak.
Azért remélem a továbbiakban is látogatod majd az oldalt és ha véletlenül találsz majd pár év múlva egy jó verset tőlünk, akkor is írsz majd egy cikket mondjuk "Csoda történt" címmel. :-)
Üdv: LonDi

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2007.06.19. 10:09:38

Az ott dolgozás nem égő, csak szeméttelep - oda való vers kontextusban. A névváltoztatást támogatom, de könyörgöm, ne Magyar Csillagra... :)

LonDi 2007.06.19. 10:47:09

Nyugi, nem Magyar Csillag lesz! ;-)
Valami egyedi címet fogunk kitalálni, remélhetőleg olyat, ami a legtöbb embernek tetszeni fog! :-)
És remélem, hogy itt akkor értelmesen befejeztük a gyalázkodást és az egyéb hasztalan dolgokat, felebarátom! :)
Üdv: LonDi

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2007.06.19. 11:36:06

Szó sem volt gyalázkodásról. Ez egy vélemény, a továbbiakban is fenntartom és örülök, hogy lett annyi hatása, hogy magatokba szálltatok, és megváltoztatjátok a nevet.

Shimoda · www.konzervatorium.blog.hu 2007.06.19. 11:58:08

Ha már ugye írni mindenki írhat bármit..........

LonDi 2007.06.19. 12:28:45

Oké, de szerintem nem kellett volna ilyen véresen komolyan venni a dolgot. Pl. Miksa kommentje (amit idéztél is) is csak poén, ha jobban elolvasod, akkor jót tudsz nevetni rajta és elfelejted.
Attól, hogy valaki viccelődik, még nem "balfaszdíjas" szerintem. Dehát biztosan másként gondolkodunk! :)
Üdv.

Folyami rák · http://www.folyamirak.hu 2007.06.19. 20:20:42

És azt mond már meg, hogy te ki vagy? Honnan jössz te ahhoz, hogy ismeretlen embereket letaknyosozz?! Te szánalmas hülyegyerek. Te senkiházi.

Sok sikert az életben. ;)

PS.: Mellesleg "laza egóval" rendeleznek? És te?! KIRÁLY rák. Jah, bocs. Okoska! ;)

Légyszíves olcs' le engem is.

Folyami rák · http://www.folyamirak.hu 2007.06.19. 20:30:55

Jajj! Valamit elfelejtettem: ez meg egy szánalmas subba (és hasonló portál) utánzat. ;)

De hozzá tartozik az igazsághoz: ahogy elnéztem, az ide írogatok többsége is hasonlóan szánalmas próbálkozásokkal töltik ki mindennapjaikat.

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2007.06.20. 01:11:19

Óóó, fántásztikus. A Balfasz-díjas Miksa is benézett. Vagy személyesen Vasmadárhoz van szerencsém? Még írjál sok kommentet!

czyi · http://senkinemertsemmit.blog.hu/ 2007.06.20. 12:23:10

hoppá-hoppá! személyes kezdeményezésem mint megnevezett forrás! :D
a cikk meg rendben van, királyrák!

Folyami rák · http://www.folyamirak.hu 2007.06.20. 13:46:27

Itt csak te vagy a balfasz-díjas. Már csak azért is, mert egyik tipped sem talált. Képzeld el, hogy ha tudnák sokan, hogy te vagy, lennének bőven akiknek nem tetszene az arogáns, lenéző, egoista, gyermekded mivoltod! ;)

Olyan embereket szídsz, akikhez te mérhető sem vagy. Ha ugyan verseik és munkásságuk alapján nem is (amit te annyira lenézel), emberileg kilométerekkel magasabb szinten állnak nálad.

"Még írjál sok kommentet!" - Jah, és örülj: nem méltatlak több kommentre. Aztán most aláz meg, hogy balfasz-díjas vagyok, szarul oltok, vagy nem tudom.

Grat te király...

Kozika · http://www.k-1.hu 2007.06.20. 15:43:24

a "cikk" írója írt, az alanya ezt lereagálta, mindketten normális hangnemben, a kommenteket olvasva teljesen el voltam ájulva, hogy ilyen békés reakciót kritikára már régen láttam... erre csak idetéved egy paraszt sutyerák...
asszem belelógott a kezem a bilibe

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2007.06.20. 17:24:57

Hát sajnos ez így van. Én annak örülök, hogy Londi normális volt, és reményeim szerint kedvenc Nyugatom emlékén helyreáll a csorba. Ez a surmó meg pattogjon itt a kegyelemkettes helyesírásával, ha akar. Ha uncsi lesz, legföljebb kitilitom oszt csókolom. :) Nem nagy szám, volt már ilyen a történelemben, lesz is még, nem ez a mérvadó, hanem Londiék korrekt hozzáállása.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.06.21. 11:31:41

No, azért LonDI se ilyen kedves mindig, írtam neki egy csinos kis négysoros klapanciát a vendégkönyvükbe, és annyira fájt, hogy egy nap múlva kimoderálta. Próbálom idézni:

"Tengettem éltem eme sártekén
Markolta forró vágy a farkamat,
Nincs asszony, se lány, máshol alszanak:
Kocsmába mentem s verset írtam én!"

Ajánlottam, hogy tegyéki ki mottónak jogdíjmentesen a címlapjukra (mert én egy ekkora úr vagyok), de inkább kimoderálták, fájt a lelkecskéknek, holott a színvonal az nagyon eltalálta az övékét!:)

Miksa 2007.06.21. 11:35:41

Hali! Egyrészt nem én írtam folyami rák néven; másrészt az h balfasz-díjas, az kicsit erős, de hát alkotmányos jogod a véleményformálás; harmadrészt ez fórum, itt nincsenek elvárások a helyesírással szemben, ill nem akkorák, mint pl. egy hivatalos dokumentumban. Na, csak ennyit akartam, bye!

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2007.06.21. 11:44:29

Csak azért kérdeztem rá, hogy te, vagy a Vasmadár írt-e folyami rák néven, hogy megnyugodhassak, nem ti voltatok.

Most, hogy megnyugodtam, részemről leszarom az egészet.

Molnár: a moderálást én is láttam, lelkük rajta.

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2007.06.21. 11:51:57

czyi: Átsiklottam a kommented felett, de kétségtelen, hogy az a topik fantasztikus, és szükségünk van rá, mint Kondor Csabának az állandó égésre. :)

LonDi 2007.06.21. 11:52:33

Sziasztok!
Persze, hogy kimoderáltam, hiszen pl. a "markolta forró vágy a farkamat" tartalmú sor, semmilyen irodalmi értéket nem képvisel, egyébként pedig trágár és ezzel nem értünk egyet. ;-)
Ha annyira "nem kedves" akarnék lenni, akkor kimoderáltam volna ennek a "cikk"-nek a linkjét is, de mivel szabad véleménynyilvánítás van, ezért ezt nem tettem meg. :-)
Üdv mindenkinek.

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2007.06.21. 12:10:20

Tőlem kiszedheted. Sőt azt szedsz ki, amit akarsz. Mint Kiszel Tünde a szemöldökét. Nem tőletek jönnek a tízezres átkattintások. :)

De az, hogy irodalmi értékre hivatkozol, az nem kicsit támadható.

LonDi 2007.06.21. 12:31:34

Nem szedem ki. Mért tenném?
A tízezres átkattintásokhoz pedig granulálok, csak így tovább! ;-)
Most komolyan: abban van irodalmi érték, hogy "markolta forró vágy a farkamat" ? Az oké, hogy fikáztok. De ha a mi verseinkben (szerintetek) nincs irodalmi érték, akkor ebben a négysoros akármiben is körülbelül ugyanannyi van. :-)
Na jólvan, én aztán befejeztem a kommentelést! További jó munkálkodást!
Üdv.

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2007.06.21. 12:40:27

Nekem fogalmam sincs, mi markolta kinek a farkát, és hogy ennek eredményeként abból mennyi irodalmi érték jött ki. De érted vazze irodalmi értékről beszélni... kábé annyira hiteles, mint Kovi tanácsai az erkölcsös életről, vagy mint Semjén Zsolt érvelése a homofília mellett.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.06.21. 12:57:50

LonDI, nehéz másképp költőileg megfogalmazni, hogy szerintem az efféle "verseket" szerintem a hüvelyhiány, és azt ezt pótló berúgás "ihleti". No de tessék, átmetszheted magatoknak, ez nem "trágár" (nem mintha a "farkamat" ma trágár lenne, Istenben boldogult Petri György cifrábbakat is írt):

"Tépi lelkemet a szerelem hiánya:
Kocsmapulton söröm, pennával a kézben -
Jaj, hogy a pennámat is csak a kézben nézem -
S várom, hogy egy asszony a "lelkét" kitárja..."

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.06.21. 13:01:26

Ja, hogy kicsit kétértelmű? Előfordul az ilyesmi:):):)

tetrahid · http://tetrahid.blog.hu 2007.06.25. 20:55:21

Most nem azért KirályRák, de sokat tanulhatnál FolyamiRáktól! Véletlenül nem a hasadt személyiséged egyik darabja ő? Abban igaza van, hogy ide csupa fasiszta (molnárgörény), csupa felszínes hülye (én), és csupa subbaklón (te) írogat. Szerintem add át neki a blogszerkesztésedet. Sokkal humorosabb is, mint Te!

és különben is, azt sem értem, hogy LonDi és a társa miért nem az ÉS-ben publikálnak, bár ahogy az ÉS szintjét elnézem, ez akár még érthető is. LonDi lényegében túlrepüli a mai kortárs magyar irodalmat, meghaladja azt.

Valójában ti vagytok olyan csököttek, hogy ezt még nem érthetitek meg!!

Ennyit akartam.

Ja igen, és valaki legyen szíves vezesse már be a Gondolatrendőrséget, és esztétikai alapon börtönözzön már be pár embert. Kezdje mondjuk LonDi-vel...

Surfin · http://surfin.blog.hu 2007.06.26. 10:39:32

Szóval akkor én felszínes hülye vagyok :D. Legalábbis fasisztának nem mondanám magam, meg sztem subbaklón se vagyok. Úgyhogy marad az.

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2007.06.26. 11:03:16

Én sem vagyok subbaklón. Legalábbis Bedét nem nagyon csípem. :)

Shimoda · www.konzervatorium.blog.hu 2007.06.26. 14:09:12

Szereposztás: molnárgörény a fasiszta, ő tudja miért. :)

Rák subbaklón. Bár erre az utóbbi időkben kezd rácáfolni, de pl. ez a nyugatos cikk abszolút a subbán is megférne. :)

Én felszínes vagyok és fasiszta.

Hogy surfin te mi vagy azt nemtom. Majd kitalálunk valamit. Mondjuk állatkínzó, kutyákon kísérletező hogy tetszik? :)

Mufurc 2007.06.26. 15:01:27

Irodalmi érték, fasiszta fasszopás, Nyugat, Petri, Semján.


-------No comment...-------

Surfin · http://surfin.blog.hu 2007.06.26. 15:09:36

Aha, hogy van más lehetőség is. Aszittem, csak az a 3. Én akor nem is tom, mi akarok lenni. De a kutyás nem tetszik :S. De ha már szereposztás, azért szereposztó dívány ugye nincs :P

tetrahid · http://tetrahid.blog.hu/ 2007.06.26. 21:41:24

De van!!! De szereposztó hintának hívják.


süti beállítások módosítása