Mivel a céges zaklatás nálunk teljesen kiszámíthatatlan, két mobilt tartok. Egy magánt, egy cégeset. Ugyanannál a szolgáltatónál. Utóbbit fizetik, ezért leginkább arról szoktam hívást indítani, ám a minap megdöbbenve vettem észre, hogy csili-vili kijelzőjén az alábbi elszomorító felirat fogad: ,,Korlátozva - csak segélyhívás".
Nem estem azonban kétségbe, nem vagyok az a fajta. A másik (saját) telefonomról felhívtam az ügyfélszolgálatot, tudakolva, hogy mégis mi lehet a probléma, hiszen a számlát a cég fizeti, átutalással, és egyébként is soha nem volt még ilyen.
Szerencsére már korábban kiderítettem, hogyan tudok azonnal emberrel beszélni, mert a géphang kurvára nem érdekelt. Kapcsoltak. Párszor végighallgattam a ,,várható várakozás idő X perc, de hívása fontos, tartsa" - dumát, majd mintegy negyed óra múlva legnagyobb örömömre belecsicsergett a telefonba Szolárium Szandra a légkondis irodából.
Röviden vázoltam a problémát. Megerősített, hogy nincs tartozás, szóval nem tudja mi lehet a baj, vigyem be a készüléket egy ügyfélszolgálatra. Jeleztem, hogy az nehézkes lesz, mivel még két napig vidéken vagyok munkaügyben, és jó lenne, ha... ,,Áhá! Akkor megvan a megoldás - szakított félbe boldogan - biztos nincs térerő ott vidéken, ahol vagyok." Mit lehet ilyenkor tenni... Kedvesen felhívtam a figyelmét, hogy jelenleg egy másik, ugyancsak náluk lévő mobilról hívom, ahogy azt nyilván látja is a monitoron, ami előtte van. És megkérdeztem, van-e barátja.
Utolsó hozzászólók