Ján Slotáról gyakran látnak napvilágot olyan pletykák, hogy miután végérvényesen megromlott házassága magyar nemzetiségű feleségével, szívesen kereste férfiak társaságát az ágyban. Ha van kedvenc Slota-idézeted, amely nem szerepel a fenti listában, ne habozz beírni a kommentek közé.
A magyarok, amikor lerohanták Szlovákiát, kivágták a terhes szlovák asszonyok méhéből a csecsemőket. El kell döntenünk, hogy egészséges emberek leszünk, vagy kis buzik, egészségesek, vagy pedofilok. (...) Hollandiát, ahol legalizálni akarják a pedofiliát, példásan megbünteti az Isten: hamarosan elsüllyeszti országukat. Brutális magyarosítás zajlik Szlovákiában. Szlovákia déli részén több ezer cég van magyarok tulajdonában. Aki ott állást keres, annak esélye sincs, ha nem beszél magyarul. A buzikat el kell szigetelni a társadalom egészséges többségétől, hogy rejtekhelyükön rendezzék meg förtelmes orgiáikat.
Vissza kell hívnunk a csapatainkat Koszovóból, és Szlovákia déli részére kell irányítanunk, hogy megvédjük a szlovákokat a Magyar Koalíció autonóm akcióitól. … Nem törölhetjük el a hadkötelezettséget. Szükségünk van a tankokra, a tüzérségre, a légvédelmi erőkre, hogy az autonómiatörekvéseket eltaposhassuk. … Aki elaludt, azon kénytelen leszek használni a 200 kilós kalapácsomat és az 50 tonnás tankomat, hogy ráébredjen a veszélyre! 800 évvel később, a mongoloidok valahogy eltűntek. Nem tudom, hogy mitől váltak civilizálttá, de azt hiszem, a szláv vértől. Sajnos. És nem tudom, hogy ezek a magyarok, akik magyaroknak nevezik magukat, azok mennyire magyarok. Szerintem úgy 90 százalék a szláv vér bennük, és 10 százalék az ómagyar. De még mindig megőrülnek a turulmadárért és ilyesmiért. Azok, akik Szlovákia deli részén magyarnak képzelik magukat, valójában csak szlovákok, akik asszimilálódtak Magyarországhoz. … Az amerikai iskolákban angol nyelven kell tanulni. Azt akarjuk, hogy szlovák iskolákban szlovákul kelljen tanulni. A magyar iskoláknak el kell tűnniük. A magánoktatásban persze mindenki olyan nyelven tanít, amilyenen akar, akár pápua-újguineaiul is.
Ján Slota TOP7
2007.06.02. 16:12 Király Rák
Most, hogy Sólyom László jól megkapta Slotától, mi is felidézzük a radikális bölcs Slota legszebb mondatait, kommentár nélkül. Jó, Szlovákiában tényleg jobbak a makrogazdasági mutatók, de egy olyan ember van hatalmon, aki egymillió, Ázsiából betelepített Semjén Zsolton is túltesz.
35 komment
Címkék: politika magyar szélsőséges vicces demagóg kisebbség
A bejegyzés trackback címe:
https://kiralyrak.blog.hu/api/trackback/id/tr3890867
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.06.02. 17:01:41
Idézetet nem tudok, de megjegyzésem azért van. Jellemzően a Felvidéken ezzel folyamatosan be lehet jutni a parlamentbe, míg minálunk szinte bármilyen magyar érzelem nyilvános felvállalása azonnali dühödt rohamot vált ki a liberálbolsevik bértollnokok csahos seregéből - és ami a legszomorúbb, hogy sovinisztázó-szélsőjobbozó kórusukra az ország nagy része vevő is.
Muszáj volna végre valamiféle büszke magyar nemzettudatot kialakítani, de ez szinte lehetetlen, amíg a mindenkori kormány (ezalól a Fidesz se volt kivétel) európaiság ürügyén puha pöcs akkor, ha a magyart csesztetik akárhol is.
Muszáj volna végre valamiféle büszke magyar nemzettudatot kialakítani, de ez szinte lehetetlen, amíg a mindenkori kormány (ezalól a Fidesz se volt kivétel) európaiság ürügyén puha pöcs akkor, ha a magyart csesztetik akárhol is.
Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2007.06.02. 17:14:06
Molnárgörény: én nagyon erős ellentétet érzek az ilyen "politika" és a nemzeti érdekek védelme közt. Slota többet árt országának, mint használ, és nem lenne jó, ha ilyen lenne a magyar közbeszéd.
Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.06.02. 17:18:57
Nem azt mondom, hogy ez a kívánatos, hanem csak azt, hogy ezzel (pontosabban: még ezzel is...) bejut a parlamentbe. Továbbá: ahol van igazi szélsőség, ott a "normális", szimpla magyarelnyomást (valamivel kulturáltabb fogalmazással) már "mérsékelt oldalnak" lehet beállítani, mert a politikai skála mindig a végpontokra relativizálva van értelmezve.
Shimoda · www.konzervatorium.blog.hu 2007.06.02. 19:51:38
Emlékszik még valaki arra, hogy Frei Tamás kamubérgyilkosa mennyiért vállalta volna Orbánt? Asszem 10 millió. Elgondolkodtató. szerintem csináljunk egy alapítványt, ahová 1%-ot lehetne adózni arra, hogy kilőjjék ezt a félőrült hülyét.
Molnárgörény: úgy van, ha rajtad múlna te megválasztanád csurkát köztársasági elnöknek is? "tejóisten". Na az lenne nálam az utolsó csepp, akkor emigrálnék.
Molnárgörény: úgy van, ha rajtad múlna te megválasztanád csurkát köztársasági elnöknek is? "tejóisten". Na az lenne nálam az utolsó csepp, akkor emigrálnék.
fkrisz 2007.06.02. 20:57:54
Én 1 M $-ra emléxem.
fkrisz 2007.06.02. 20:59:47
Jól emlékeztem.
index.hu/politika/belfold/freilux/?print
index.hu/politika/belfold/freilux/?print
Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.06.02. 22:00:39
Nos, tetra, erről beszélek: már a "büszke magyar nemzettudat" is sok itt egyeseknek. Ki beszélt Csurkáról? Jó író és gyatra politikus, meg túl öreg is. Mellesleg: sose szavaztam MIÉP-re, csak épp a "konszolidált" jobboldalt sokszor álságosnak tartom. Csak egy példa: kormányon nem adtak állampolgárságot, aztán ellenzékben népszavaztattak róla. Tudom hogy kétharmados, de nem kormánypozícióban lett volna hatékonyabb szavaztatni?
Továbbá nem a MIÉP-et szélsőjobbozzák csak, hanem bárkit, aki felemelt fejű magyar. Tetra, akár fel is emelheted te is, nem fáj az...
Továbbá nem a MIÉP-et szélsőjobbozzák csak, hanem bárkit, aki felemelt fejű magyar. Tetra, akár fel is emelheted te is, nem fáj az...
Shimoda · www.konzervatorium.blog.hu 2007.06.02. 22:31:42
Molnárgörény:
Voltam Pozsonyban. 3 napot. Bennem semminemű nacionalista öntudat nincsen. Az egyetlen ami a 3 nap alatt megmaradt: kötözködő komplexusos szlovákok, akik geciznek velem, mert magyarul beszélek. Bazmeg itthon én nem gecizek pesten az indiai sráccal, mert indiaiul mer beszélni... na mindegy, és ott 3 nap alatt kijött belőlem a "díszmagyar" kb. bocskait nem tűztem magamra, és nem mondtam ki nyíltan, hogy rohadt magyar gyarmat ez is. Utáltam magam, mert tudom hogy a környezet váltotta ki belőlem, magamtól le nem szarom. Ezért utálom a Slotát is, mert gerjeszti a szart a kezelni való hülyeségeivel, és erre a legrosszabb reakció a magyarságtudat erősítése.
Minél nagyobb egy ország nemzettudata, annál zártabb a többi ország és azon lakói felé. A meggyőződés elszigetel. Nézd meg Dániát: mindenki angolul beszél meg dánul, nem geciznek egyetlen bevándorlóval sem, mindenkit beengednek, egyenlő mindenki a másikkal, nem nagyon van neg.diszkrimináció. Nézd meg az angolokat: fenthordják az orrukat mert gyarmatbirodalom, majety meg ilyenek, és ők a legdurvábbak a "bevándorló köcsögök" hangoztatásában. Az igazi angol leköpi a bevándorlót, és a bevándorló csak alantas munkát végezhet. Ugyanez a franciáknál. A Dánok és északi államok esetében bevándorlóként ugyanazok a mobilitási esélyeid vannak. Én nem szeretnék középeurópa angliájában élni... úgyhogy nem emelem fel a fejem, de nem szégyen v. kisebbrendűségi komplexus miatt. Hanem mert szeritnem felemelni a fejet semmit nem jelent.
Voltam Pozsonyban. 3 napot. Bennem semminemű nacionalista öntudat nincsen. Az egyetlen ami a 3 nap alatt megmaradt: kötözködő komplexusos szlovákok, akik geciznek velem, mert magyarul beszélek. Bazmeg itthon én nem gecizek pesten az indiai sráccal, mert indiaiul mer beszélni... na mindegy, és ott 3 nap alatt kijött belőlem a "díszmagyar" kb. bocskait nem tűztem magamra, és nem mondtam ki nyíltan, hogy rohadt magyar gyarmat ez is. Utáltam magam, mert tudom hogy a környezet váltotta ki belőlem, magamtól le nem szarom. Ezért utálom a Slotát is, mert gerjeszti a szart a kezelni való hülyeségeivel, és erre a legrosszabb reakció a magyarságtudat erősítése.
Minél nagyobb egy ország nemzettudata, annál zártabb a többi ország és azon lakói felé. A meggyőződés elszigetel. Nézd meg Dániát: mindenki angolul beszél meg dánul, nem geciznek egyetlen bevándorlóval sem, mindenkit beengednek, egyenlő mindenki a másikkal, nem nagyon van neg.diszkrimináció. Nézd meg az angolokat: fenthordják az orrukat mert gyarmatbirodalom, majety meg ilyenek, és ők a legdurvábbak a "bevándorló köcsögök" hangoztatásában. Az igazi angol leköpi a bevándorlót, és a bevándorló csak alantas munkát végezhet. Ugyanez a franciáknál. A Dánok és északi államok esetében bevándorlóként ugyanazok a mobilitási esélyeid vannak. Én nem szeretnék középeurópa angliájában élni... úgyhogy nem emelem fel a fejem, de nem szégyen v. kisebbrendűségi komplexus miatt. Hanem mert szeritnem felemelni a fejet semmit nem jelent.
Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2007.06.02. 22:33:00
A legfontosabb az, hogy a felemelt fejű magyarsághoz ne tartozzon semmiféle öncélú gyűlölet más csoportok felé alapból. Az a baj a szélsőségekkel, mint amilyen Slota is, hogy a hazafiasság eszméjével takaróznak. Ezzel próbálják elfedni, hogy valójában demagóg, gyűlölködő emberek, és politikai programjuk alapja a másik utálata.
Nyilván semmi sem csak fekete és fehér, lehet jó kiindulópontokról is rossz következtetésre eljutni. De az ember úgy legyen büszke a hazájára, hogy a másikat ne vesse meg.
Nyilván semmi sem csak fekete és fehér, lehet jó kiindulópontokról is rossz következtetésre eljutni. De az ember úgy legyen büszke a hazájára, hogy a másikat ne vesse meg.
Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.06.02. 22:52:35
Vegyétek észre azt is, hogy az ilyen jelenségek összefüggenek az anyaország politikájával. Ha Magyarország behúzza a farkát, és aggódva kerül bármilyen nacionalistának értékelhető megnyilvánulást, a tótok ilyenek, mint amilyennek írod, tetra. Például, hogy Magyarország nem áll ki hivatalosan és keményen Malina Hedvig mellett (de a tavalyi Délvidéken történt magyarveréseket is nyámnyilán kezelte): ez megerősíti a tótokat abban, hogy ezt és így lehet. Valószínűleg nem vagy boldog attól a megállapításomtól (és félre ne értsd, magam sem), hogy az erőszakot és terrort alkalmazó kisebbségek előbb-utóbb megkapják a jogaikat, míg a szelíden viselkedők csak kivételesen. Dél-Tirolban kemény terrorszervezet működött, ma autonómia van, az IRA és az ETA rengeteget elért a függetlenedés (de legalább a kollektív jogok) irányába. Egyetlen ellenpélda a finnországi svéd kisebbség, de annyira északon nem nehéz hidegvérűnek lenni.
A magyar kisebbség tűrő-hallgató taktikájával Trianon óta nem jutott sehová. Akármilyen szelídek vagyunk, ez semmit nem ér: a szomszédság nem kedvességként, hanem gyengeségként értékeli.
A magyar kisebbség tűrő-hallgató taktikájával Trianon óta nem jutott sehová. Akármilyen szelídek vagyunk, ez semmit nem ér: a szomszédság nem kedvességként, hanem gyengeségként értékeli.
Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2007.06.02. 23:03:41
Malina Hedvig esetében nem hiszem, hogy igazad van. Ez volt az elmúlt években az egyetlen dolog, amiben közösen, egyetértésben döntöttök a képviselők (nomeg a fizetésük emelése, és a 100 napos pazarlás programja).
Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2007.06.02. 23:11:34
Duray Miklós egyébként szintén nem egy csöndben, fülét-farkát behúzva politizáló ember, hanem a jogokért keményen harcoló politikus. Anélkül, hogy azt mondaná, hogy a szlovákok csecsemőgyilkosok.
A Slota-féle ,,kiállás" meg ezerszer közelebb visz a felvidék autonómiatörekvésekhez, mint a töketlen MVSZ ténykedése. A vezető népcsoport politikusainak demokráciában integrálnia kell, nem megosztania, mert a saját céljaik közösek a többi kisebbség céljával végsősoron.
Trianon óta diktatúrák sorozatait éltük át, amelyek csak rontottak a kisebbség kérdés rendezési esélyein. A demokráciát is még csak tanuljuk. Ezt ne felejtsük el.
A Slota-féle ,,kiállás" meg ezerszer közelebb visz a felvidék autonómiatörekvésekhez, mint a töketlen MVSZ ténykedése. A vezető népcsoport politikusainak demokráciában integrálnia kell, nem megosztania, mert a saját céljaik közösek a többi kisebbség céljával végsősoron.
Trianon óta diktatúrák sorozatait éltük át, amelyek csak rontottak a kisebbség kérdés rendezési esélyein. A demokráciát is még csak tanuljuk. Ezt ne felejtsük el.
Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.06.02. 23:27:03
Duray rendben is van, de nézd meg, hogy rárohantak Bugár leváltása után - és hogy itthon miket írtak róla a balos sajtóban állítólagos "magyarok"... Hát alapvetően erről beszélek.
A tótok célja azonban döntően a magyarok teljes asszimilációja, mert folyamatosan félnek ma is a revíziótól. Ha nincs magyarság, nincs probléma. A környező államok "demokráciáiban" a többségiek magyarutálata nagyrészt konszenzusos és pártfüggetlen - ki védje meg őket, ha nem az anyaország?
A tótok célja azonban döntően a magyarok teljes asszimilációja, mert folyamatosan félnek ma is a revíziótól. Ha nincs magyarság, nincs probléma. A környező államok "demokráciáiban" a többségiek magyarutálata nagyrészt konszenzusos és pártfüggetlen - ki védje meg őket, ha nem az anyaország?
VIII. Nagyapó 2007.06.03. 00:53:31
Tetra
Pozsonyban geciztek velünk is, de azért ahogy láttam, hogy azt a (zsebkendőnyi) belvárost hogy rendbe hozták... Elgondolkodtam rajta, hogy kölcsön lehetne adni nekik Budapestet is egy pár évre. Na jó, a vár azért elég ciki.
Ami meg a Dánokat illeti, hát akik kint voltak ismerőseim, meséltek sokmindent, de azt épp nem, hogy nincs nemzettudatuk... (Meg aztán nem véletlen nincs Euró ott sem.) Roppant büszkék az országukra és a nemzeti sajátságaikra, csak ez valahogy nem válik mások lenézésévé. Kevésbé komplexusosak, na.
Pozsonyban geciztek velünk is, de azért ahogy láttam, hogy azt a (zsebkendőnyi) belvárost hogy rendbe hozták... Elgondolkodtam rajta, hogy kölcsön lehetne adni nekik Budapestet is egy pár évre. Na jó, a vár azért elég ciki.
Ami meg a Dánokat illeti, hát akik kint voltak ismerőseim, meséltek sokmindent, de azt épp nem, hogy nincs nemzettudatuk... (Meg aztán nem véletlen nincs Euró ott sem.) Roppant büszkék az országukra és a nemzeti sajátságaikra, csak ez valahogy nem válik mások lenézésévé. Kevésbé komplexusosak, na.
VIII. Nagyapó 2007.06.03. 00:54:09
Ez meg miért nem jelent meg? Talán most, így meg szokott...
Zoli (SSDB) 2007.06.04. 01:28:47
Szlota egy b@lf@sz fasiszta, magyar utáló. rühellem.
Bunda 2007.06.04. 15:32:06
Szerintem sokan alapvető tévedésben élnek. Az egészséges nemzeti öntudat, büszkeség nem feltétlenül egyenlő a kirekesztő idegengyűlölettel. Csak a ballib média szereti ezt így azonosítani, a sok birka meg bégeti utánuk. Igenis beszélni kell Trianonról, oktatni kell, emlékezni kell, mert az elfojtott indulatok előbb-utóbb robbannak. Ezt már többször bebizonyította a történelem. És igenis tökösen ki kell állni határon túli magyar testvéreink érdekében. Az állandóan példának citált "nyugati" államok közül egy sem tűrné el ennek századrészét sem. Tisztességgel, becsülettel, magyar szorgalommal dolgozni, emelt fővel állni bárki elé. Emelt fővel, de nem a másikat lenézve, hanem megtisztelve. Ez sokáig így működött, csak hát az a fránya agymosás...
Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2007.06.04. 17:20:59
Így van Bunda, a kiindulóponttal egyetértek.
Azzal nem, hogy csak és kizárólag a "ballib" média sara a kettő összemosása. Nagyon nem! Legalábbis nem láttam volna, hogy akár Ján Slota, akár Csurka fejéhez bármikor is lőfegyvert fogott volna például Aczél Endre, hogy aszondja: ,,Most pedig tessék két rendben lévő, nemzeti érvelés között szidni azokat a mocskos zsidókat/magyarokat/szlovákokat/cigányokat, vagy lövök!"
Általában a szélsőjobb veszíti el a fejét nagyon könnyen először. Aztán a ballib oldal meg nyilván lecsap rá, összemos, felnagyít, de végsősoron nekik ez a dolguk.
Azzal nem, hogy csak és kizárólag a "ballib" média sara a kettő összemosása. Nagyon nem! Legalábbis nem láttam volna, hogy akár Ján Slota, akár Csurka fejéhez bármikor is lőfegyvert fogott volna például Aczél Endre, hogy aszondja: ,,Most pedig tessék két rendben lévő, nemzeti érvelés között szidni azokat a mocskos zsidókat/magyarokat/szlovákokat/cigányokat, vagy lövök!"
Általában a szélsőjobb veszíti el a fejét nagyon könnyen először. Aztán a ballib oldal meg nyilván lecsap rá, összemos, felnagyít, de végsősoron nekik ez a dolguk.
Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.06.04. 20:22:58
Kedves rák, ez azért nem egészen így van. Én elég jól emlékszem, hogyan nyírta a balos média az Antall-kormányt: ha még emlékszel a bájos "magyarkodás" kifejezés erélyes elterjesztésére mindig, amikor valamilyen nemzeti megnyilvánulás volt. Kíváncsi vagyok, hogy ennek a szónak van-e egyáltalán tót, rác, oláh megfelelője - de azt hiszem, hogy nincsen. "Szlovákoskodás" kifejezés szerintem a Felvidéken nem létezik...
Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2007.06.04. 20:27:02
Ebben is igazad van, de az én állításom elsősorban a valódi szélsőjobbra áll, nem pedig arra, akit annak mondtak. :) Antallékra sok rosszat lehet mondani (én mondtam is), de azt, hogy nácik lettek volna, semmiképpen. Szóval nincs ellentmondás kettőnk véleménye közt ebben.
Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2007.06.04. 20:27:43
jesszusom, ennyi szóismétlés egy kommentben, gyász. :)
Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.06.04. 20:37:52
Foglaljuk talán úgy össze, hogy van néhány gőzös fejű hülye (talán "szélsőjobboldali", de inkább akkora marhák, hogy a világnézetük nem értelmezhető/nincs/csak vegytiszta gyűlölet) - és amikor ezek bármit megnyilvánulnak, ennek ürügyén a ballib média egyben kikészíti az egész konzervatív oldalt. Sőt, sokszor akkor is, ha nem volt szélsőjobbos fej-elveszítés...
Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.06.04. 22:24:59
Meghivatkoztalak, rák, remélem, nem haragszol.
Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2007.06.05. 18:10:50
Most meg kisantantot akar Slota. index.hu/politika/kulfold/slota605h/
Vándor 2007.06.05. 21:22:16
Csendes politikával nem lehet semmit sem elérni, (Hajrá HVIM és a Jobbik!)
Ezt bizonyítja az is, hogy Trianon elött a szlovákok és más nemzetiségiek keményen lázadtak a magyarok ellen és Trianonba elérték céljukat!
Remélem egyszer lesznek bátrak a magyarok is és kiállnak a honfitársaikért. A kommunista korszak mikor Erdély témája is tabu volt tönkretette a magyarokban a magyar tudatot, remélem, hogy így egyre jobban távolodva a kommunista agymosó politikától feléled a magyar öntudat az emberekben és tesznek valamit a nemzetért! Slotát is csak öntudatú egységes nemzet tud legyőzni!
Ezt bizonyítja az is, hogy Trianon elött a szlovákok és más nemzetiségiek keményen lázadtak a magyarok ellen és Trianonba elérték céljukat!
Remélem egyszer lesznek bátrak a magyarok is és kiállnak a honfitársaikért. A kommunista korszak mikor Erdély témája is tabu volt tönkretette a magyarokban a magyar tudatot, remélem, hogy így egyre jobban távolodva a kommunista agymosó politikától feléled a magyar öntudat az emberekben és tesznek valamit a nemzetért! Slotát is csak öntudatú egységes nemzet tud legyőzni!
Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2007.06.05. 21:31:50
Miért van az, hogy a turbómagyarok általában a legáltalánosabb helyesírási szabályokkal (mint a -ban/-ben és a -ba/-be helyes használata) sincsenek tisztában?
whoever 2007.06.05. 22:40:26
a "magyar tudat" es tsai se semmi se nem am:)
elore az "ontudatu egyseges nemzetert", en aszondom!
elore az "ontudatu egyseges nemzetert", en aszondom!
whoever 2007.06.05. 22:42:43
ami ezt a slota-fiut illeti, szivesen elvinnem egy nude party-ra, lehet otthon erezne magat :D
ádám 2007.06.05. 23:13:51
hehe... ebben van valami. lehet, hogy igazából izraeli kémek/provokátorok
paulus001 · http://felvidek.blog.hu 2007.08.25. 20:26:26
„Engem különösebben nem izgat, ha maga egy buzeráns, de ha maguk is mindenáron úgy akarják magukat riszálni, mint nemrég Sao Paulóban az a hárommillió buzeráns, akkor én attól begurulok"
paulus.r · http://felvidek.blog.hu 2007.08.25. 20:28:22
A fenti idézetem csk egy azokból amit ez az alak "elszórt" maga után.
tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.06.22. 17:12:08
@Shimoda: és erre a legrosszabb reakció a magyarságtudat erősítése."
ez ma a konzervatórium.
"bennem semminemű nacionalista öntudat nincsen."
azt már tudjuk, de nagy csalódás volt megtudni, h ezek képviselik Magyarországon a jobboldalt.
egyébként Hollandiát tényleg elöntheti a víz.
ez ma a konzervatórium.
"bennem semminemű nacionalista öntudat nincsen."
azt már tudjuk, de nagy csalódás volt megtudni, h ezek képviselik Magyarországon a jobboldalt.
egyébként Hollandiát tényleg elöntheti a víz.
Utolsó hozzászólók