Friss Patkányok

Friss konzerv

Friss csapolt sör

Utolsó hozzászólók

  • Moncsycica: Szia,RaaaaaK! Mi van mar Veletek? Tok nagy csened honol,mar kenytelen voltam visszaolvasgatni,a regi postokat:))).meg jo,hogy ne... (2011.08.26. 18:36) Mr. Green
  • Steev84: Szerintem nem csak a dohányzás okozhat rákot, nagymamám budapesten él ő nem dohányzik és egy kivizsgáláson azt kérdezte tőle az ... (2010.02.04. 12:26) A dohányzás előnyei
  • ani20: Ez nagyon jó!:) (2010.01.21. 16:07) Borra kéne - Rainbow in Hungary
  • after80: Itt is van: videa.hu/videok/vicces/balazs-show-szilveszter-kemeny-bolond-ciki-eges-zWnIq63qtkDFe7DS (2009.12.11. 08:17) Mutasd meg, fiam!
  • Thaddeus Griffin: Hurrá :) (2009.09.16. 01:08) Restart?
  • Utolsó 20

Királyrák blogger módra

Minden nap háborúba indulunk. Fegyverünk az irónia, a szarkazmus és az álnaivan provokatív hozzáállás.

Gratulálni, anyázni, témát ajánlani, vagy sok pénzzel megvesztegetni és elhallgattatni a kiralyrak kukac gmail pont com-on lehet.

Címkék

2007 (9) 2008 (2) abszurdisztán (39) alapítvány (4) bajnokok ligája (2) béke (3) berlusconi (2) bkv (3) blogajánló (2) blogok (8) blogstart (9) bomba (3) botrány (2) budapest (4) bulvár (4) cigány (2) country (2) csajok (3) debrecen (2) demagóg (2) dilettancia (2) egészségügy (5) egymásért (2) együtt (2) élőlánc (2) felvonulás (2) férfi (2) feri tíví (2) fidesz (15) foci (14) fogyasztói társadalom (6) fradi (3) francia (2) gergényi (2) goldenblog (4) gondolatébresztő (31) gyurcsány (20) halál (2) horváth ágnes (2) hülyemagyar (15) il ferro (2) irodalom (2) iskola (2) iwiw (3) jobbik (2) kapcsolatépítés (3) kép (9) képregény (2) királyrák (4) kisebbség (2) kisteleki (2) kóka (3) közlekedés (2) kritika (2) kultúra (2) lányok (2) maffia (2) magyar (4) marketing (13) máv (4) mdf (2) média (15) melegek (2) menete (2) mlsz (2) mszp (16) naiv ügyfél (10) napirajz (2) nbh (2) népszavazás (2) operettország (8) orbán (15) orosz (3) ortt (4) összeesküvés elmélet (2) party (2) patkányok (5) pina (6) poén (2) politika (28) pride (2) programajánló (2) punk (4) pussy (5) rap (4) rasszizmus (2) rebisz (2) reklám (7) rendőrség (4) r álhírek (3) sport (23) suli (2) szdsz (8) szex (9) szilvásy (2) szőke nő (2) szolgálati (3) szürreális (4) társadalom (4) taxi (2) tenisz (2) tomcat (5) tótaw (2) újrahasznosítás (2) usa (4) üzenet (3) üzlet (2) választás (2) várhidi (7) vélemény (28) vetkőzés (5) vicces (22) videó (19) video (4) virág (2) vodafone (2) volán (2) web (2) webkettő (2) weboldal (2) youtube (15) zene (5) zsidó (2) Címkefelhő

Ferihegyi gyászvasút

2007.07.19. 07:24 Király Rák

Hallom a rádióban, amint épp arról panaszkodik a ferihegyi illetékes, hogy a reptéri gyorsvasút is olyan karakánul el lett baszva, ahogy azt nem szégyellték. Ebben a formában ugyanis büszkeségünk, drágaságunk, amelyre olyan nagyon verjük a mellünket, hogy még az olimpiai pályázatunkba is bele akarjuk tenni, egy nagy rakás szar.

Annyit sikerült ugyanis öt milliárd forintból elérni, hogy a gyakorlatilag ürességtől kongó Ferihegy 1-es terminálja mellé felhúztunk egy fapados állomást. Az megállóban, amelyet a legnagyobb csinnadrattával adott át Kóka, nincs mosdó, pedig a Ferihegyre menő vonatok (amelyek az egyébként is Szolnok-Cegléd vonalon közlekedő rendes járatok) közül egyedül a minden görbe fánál megálló elővárosi személyvonatok közelítik meg egy átlagos Intercity közepes tisztaságát.

Az átadást nem előzte meg vágányfelújítás, esetleg egy párhuzamos vágánypár felhúzása, hogy a vonalon egyébként szokásosan jelentkező, átlagosan 30 perces késéseket, gyakori járatkimaradásokat minimálisra lehessen redukálni. Ilyen előzmények után már azon sem csodálkozunk, hogy a környéken lakóknak beígért zajvédő fal felépítéséhez sem fogtak hozzá, bár halovány miniszteri ígéret született azért arról, hogy talán ősszel elkezdik a munkálatokat. Addig meg füldugó, kedves vecsésiek.

A kettes terminál, amelyről szinte az összes járat indul, fényévekre van a mosdótlan ferihegyi megállótól. Úgyhogy a kedves utas vagy hív egy taxit, vagy átszáll az eddig is meglévő ferihegyi BKV buszjáratokra. 5,3 milliárd forintból összehoztunk tehát egy alapvető funkciókat nélkülöző megállót, amely már majdnem ott van helyileg, ahol a reptér. Megbízhatatlan, rendszeresen késő, lerobbant, koszos vagonokkal. A kialakult helyzet egyedül a taxisoknak kedvez. Ők ugyanis nem érzik, hogy a 300 forintos vonat bármiféle konkurenciát is jelentene a 4-5 ezer forintos transzferhez képest. Welcome to Budapest!

7 komment

Címkék: máv kóka társadalom taxi vasút abszurdisztán operettország

A bejegyzés trackback címe:

https://kiralyrak.blog.hu/api/trackback/id/tr7120544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

azAttis 2007.07.19. 09:32:00

Nem jól érted Rák! Ez a Kókadt csávó jól csinálja. Minek a zselléreknek luxusvonat? Még ez is sok! Kézihajtányt a sok parasztnak! De ne 5 bagatel milliárdért. Legyen 20 basszuskulcs. Ebből igy csak prosztó 4,97 milliárdot lehetett kivenni. Ez nem állapot kérem!

arvisura · turoczi.blog.hu 2007.07.19. 15:56:20

Keresztül-kasul barangolva a posztokon sehol egy nyitott hely, ahol a közismert és köztudott kormányzati panamák listáját lehetne bővítgetni,
akár nevesítve is:
útépítés, vasútprivatizáció- Kóka a dübörgő
egészségügy, kórházrombolás, tb - Horváth a skizofren, stb
még táblázatban is kell a hely .
Többet érne, mint egy év kampány. Aktualizálható: ma ki lopott - címmel. Jó mankóul használható a népszabi navigáció

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2007.07.19. 17:36:48

arvisura: Kemény munka lenne. Először is meg kellene csinálni 16 évre visszamenőleg, ha csak a legújabb rendszerünket vesszük. Aztán folytatni, minden nap szemlézni, a 2010-es választások után is. És persze ott a kérdés, milyen alapon kerülhetne fel valaki a listára: országos lopás? nagyságrendben meghatározott szint feletti lopás?

Csak kormány, vagy ellenzék is ér? És ha ellenzéki a lopó-csaló városvezetés?

arvisura · turoczi.blog.hu 2007.07.19. 22:59:37

Tényleg kemény munka volna. Régen hónapokat lehetett egy ember és holdudvara körül tocsikolni holmi 800 millió után. Ma? Ennyit tíz perc alatt magáévá tesz egy harmincadrangú álomtitkár. Hogy van a mi brókerünk a 20 milliárdos? Soha nem volt olajügy?
Titkosítunk 80 évre?
1988-89-től lenne itt miben dúskálni, persze válogatás nélkül mindent, ami bűzlik.
Nem véletlen ez a milliomossá vált pártkatona állomány (minden oldalon, akik listán ott ragadtatnak a parlamentben)

»P.H.M.« · http://setlist.blog.hu 2007.07.20. 07:18:12

Ferihegyre menő vonatok (amelyek az egyébként is Szolnok-Cegléd vonalon közlekedő rendes járatok) közül egyedül a minden görbe fánál megálló elővárosi személyvonatok közelítik meg egy átlagos Intercity közepes tisztaságát.
sajna ha még csak azt a sznvonalat elérné az elővárosi közlekedés (is)...
védőoltás után csatlakozom a Retekkomandóhoz...

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2007.07.20. 09:33:06

én a felújított személyvonatra gondolok.. amelyik néha villamosnak képzeli magát, és bemondja, hogy melyik oldalon nyílnak az ajtók... na az még viszonylag egészen rendben van, csak k.. lassú.

Lakusz 2007.07.21. 12:28:40

Szeretném kiegészíteni az alternatívákat a reptérre jutással kapcsolatban:
A taxi, bkv, vonat hármas melett ki lehet jutni ugynevezett transzfer szolgáltatás keretében is, ami annyit tesz hogy megrendelt időpontban jön egy kisbusz, az össze szedi az utasokat és kimegy a reptérre. Szolgáltatótól függ az ára spec én kettőt ismerek...
Airport Minibus - 2300/fő
Rail Bus (ők elsősorban vasútállomások között szállítják a nagyérdeműt, de reptérre is vállalnak ki utat) - függ a fők számától az ár pl 3fő-től 1600/fő

Mellékesen megjegyzem, hogy szállodában dolgozom és a vendégek akik az 1es terminálra mennének tőlünk (Keleti környéke), annak többek között felajánlom a vasút lehetőségét, de nem nagyon szeretnének vele menni... (bár ehhez hozzá játszik az elhelyezkedésünk is)